En underbar dag....

jag har varit på en trevlig scrapdag på Storyhouse i Ängelholm. Tack till alla deltagare som gjorde dagen lyckad, extra tack tiull er som jag fick låna lite grejor av... Extra tack til Jessica o Hella med. Vi ses igen !!
Jag har aldrig varit så produktiv på en träff förr. 5 Lo hann jag med, men en del scrappade sig själv , som denna

162580-76

Urläckert papper !! Eller hur ??

Jag gjorde dessa med
162580-75
162580-74
162580-73
162580-72

nu ska lägg aupp mitt bidrag på papirgleder, det kommer här i bloggen imorgon....
Nu ska det bli melodifestival... dagen blev ju inte direkt sämre av att mannen har grillat !! och vars ett glas rödvin......

Kommentarer
Postat av: Veronica

Oj, vad du var produktiv på träffen, själv fick jag inte ens avslutat det jag påbörjade... Det bara låste sig och inget föll på plats. Men, så är det ibland, tänkte att jag skulle försöka avsluta den idag.
Gillar dina Lo:s i massor! Den översta var för läcker!!

2007-02-04 @ 09:43:44
URL: http://hildastina.blogspot.com/
Postat av: Ingela

Jätteläckra Helena,
Så produktiv du var på träffen.

2007-02-04 @ 21:28:17
URL: http://coelogyne.blogg.se
Postat av: SonjaT

Jisses - var du SÅ produktiv:))) Den märkte jag ju inte ens... fast jag märkte nog inte mycket alls verkade som, hehe! Jag har mått bättre liksom... inte för att jag brukar hoppa rundor och prata med allt o alla, men lite mer social brukar jag nog vara på dessa träffar i regel - men som sagt, piggare kunde jag ha kännt mig! Men visst var allt trevligt:)
Gillade dina lo's... ingen var den andre sig lik:)
//Sonja

2007-02-05 @ 23:47:45
URL: http://rastom32.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0