årets sista träff på Scraproom

var mycket trevlig. Jättebra ordnat av personalen med välkomstkit, underbar mat , spännande utlottningar och sist men inte minst ett mycket trevligt sällskap runt bordet ! Tack Tjejer för en kul kväll ! Fick en del gjort oxå ...inte fy skam . Jag är dessutom nöjd med mina alster med... inte alltid man blir det på träffar tycker jag... " LO med lite äldre foto oxå, skönt när man får gjort några i den högen med och inte bara det nya roliga...

denna var till utmaningen att göra ngt av välkomstkitet ( fick ett pris, delat på 3 för den *lycklig* )

image354

Längtar efter snö så jag gjorde en snögubbeLO om Elias med

image355

fick hem några dies och ett alfabet till min cuttlebug igår med...man kan göra chipboard med dem...Love it...  Inte heller helt fel att det var mycket billigt !

En kul LO om en tur till danmark, tack Anette för lånet av flaggorna och Tack Martina för lånet av Abigail

image356

Hade vunnit 2 stämplar i deras adventskalender, dessa 2 valde jag

image357


Nu har jag ett par dagar på mig att välja ut 10 LO jag är mest nöjd med 2007 och de 10 bästa fotona.. Jag gjorde det i fjol och i år har tänkt att göra det i år med, hänger du på ? Det är Mikaela ( Woopsie Daisy som har den utmaningen i sin blogg )

Kommentarer
Postat av: Lisa - InkyWings

Kikar in och säger GOTT NYTT ÅR! :-)

2007-12-31 @ 15:09:52
URL: http://lisainkywings.blogg.se
Postat av: Anki

GOTT NYTT SCRAPÅR HELENA!

Jättefina lo´s, gillar dem mycket, speciellt den översta!

2008-01-01 @ 16:06:27
URL: http://ankiscrappare.blogg.se
Postat av: Susanne H

Jag gillar verkligen dina två snölayouter. Superfina båda två!

2008-01-07 @ 07:53:22
URL: http://snuffehar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0