Imorgon...

börjar min stora kille i förskoleklass... han är så redo för det även om det inte ser ut så här på fotot där han helst hänger upp o ner ( men vilken 6 åring gör inte det )
162580-236

Jag arbetar på skolan oxå och jag vet att han fått världens bästa fröken och han har hamnat i en klass med många kompisar. Så vi längtar alla. Det innebär också att 8 !! veckors ledighet definitivt är slut... snyft.... men samtidigt ganska skönt att komma igång.

Jag vann !! scrapmara tävlingen på scraproom. Tack alla som röstat på min regn LO Jag åkte dit dagen efter för att hämta min fina vinst, ett albumkit från Chatterbox i 12*12. (4 av varje mönstarde papper...)
162580-238

och till sist en annorlunda Lo från mig men jag blev nöjd.. Basicgrey Lily kate papper som cardstock och jag har klippt ut från ett annat lilykate papper...( rankorna). Doodlat lite ramar runt fotona...
162580-237

Jag har gjort några Los till men de får ni allt vänta med att se... Har läst första boken avb Stieg larsson Den var jättebra, sträckläste i går kväll ...nu ska jag hugga tag i nästa när biblioteket får in den....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0