en riktig pysslarhelg...

Först i Fredags kväl var 3 mkt trevliga och pysselsugna tjejer hemma hos mig för lite scrap ! Tack för det ! Superkul. Då fick jag gjort det här minialbumet (inspirerat av Pysselgumman). Det är till mina paranteser från vår sem på Öland i somras.
162580-241

162580-243

162580-242

Sedan igår var det dags för en träff som Ingela ordnat i Helsingborg. Det var en mkt bra träffmed lagom med utmaningar och utlottningar . Ingela hade ordnat det hela på bästa sätt och jag hoppas att det blir igen. Det var väldigt bra lokaler att ha träff i... Jag gkjorde 3 Lo Men visar bara den ena för på de andra är massa andra barn med som nog inte vill synas här... En scraplift...
162580-240

Och så fick jag lånat denna underbara stämpel av Annika.

162580-239

Jag vann faktiskt ett litet pris med denna... Jag ska se om man kan köpa denna stämpel nånstans, vet du var ??

Och det bästa av allt kommer nu till sist.....


På QK Dagen på scraproom vann jag ett QK alfabet Katie Classic. Vilket pris snacka om tur i lottdragningen... Nu ska jag bara fundera på om det är det jag vill ha eller om jag försöka byta till nåt annat...hmmmm....




Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja, men är det du Helena! Tänk här har jag varit inne och spanat och läst din blogg men inte kopplat ihop dig med nicket du har ute på forumen! *skrattar* Tack för trevligt sällskap vid bordet även om jag la beslag på det mesta av din del med...
Grattis till alfabetet!
Kram!

2007-08-26 @ 18:17:25
URL: http://hildastina.blogspot.com/
Postat av: Nina

Hej Helena, tack för i lördags....supertrevligt var det!
Stämpeln kan du beställa på www.eurekastamps.com, har själv beställt den.....den é ju bara för söt!
Ha det så bra!
Kram!

2007-08-26 @ 22:57:41
Postat av: Jennie Simmat

Snacka om att ha tur!!!
Kortet var ju urgulligt!!

2007-08-27 @ 22:32:25
URL: http://simmat.blogspot.com
Postat av: Susanne H

Vilket fint litet album. Funderar på ngt liknande till mina svärföräldrar. Tack för att jag fick inspireras av dig! Jag är nybörjare sedan ett par månader tillbaka och suger åt mig all inspiration jag kan få. Kika gärna på min blogg.

2007-08-28 @ 18:02:21
URL: http://snuffehar.blogspot.com/
Postat av: Susanne H

Där ser man, att man kan träffa på grannarna på nätet också. :o) Vi kanske stöter på varandra vid något annat tillfälle med. /Susanne

2007-08-28 @ 20:40:33
URL: http://snuffehar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0