Nyss hemkommen !!!!!!!!!

och jag har haft såååååå ROLIGT !!! Jag har ju varit på scrapevenet i HBG. En otroligt välorganiserad tillställning med roliga kurser, god mat och fantastiskt trevliga scrappare överallt. Tack allihop !!! Man fick göra otroligt fina grejor och jag känner att jag kommer att använda allt ! Men tänker inte visa i bloggen förrän efterhand de är färdigställda.... men här kommer ett foto på allt jag har med mig hemdärifrån. Det mesta är material vi fått till projekten , i goodiebags, make'n takes m.m Jag har handlat lite ca 15 papper... Det längst till vänster är de projekt jag gjort...
162580-136

De två LOna längst fram gjorde jag på scrapträffen på kvällen. Där det var full fart hela tiden... Massor av utlottningar med stora priser men jag hade ingen tur denna ggr....men jag har ju haft turen att deltaga....
162580-135

här i full fart på bazzills kurs.... Om du som läser detta var på eventet, vilken kurs gillade du bäst ??
Min favvis var nog...... KI memories eller DaisyDs.....

Kommentarer
Postat av: Linda Andersen

Jag har svårt att gradera kurserna men den som gav mig mest nya ideer var nog Basic Gray och KI memories. Men jag gillade alla projekten. Sååå kul att få prova på så mycket.
/ Linda - som satt snett bakom dig men tillfälligt "ur bild" ;-)

2007-04-29 @ 22:49:11
Postat av: påhlsson

haha kul kommentar Linda !!

2007-04-30 @ 08:33:26
URL: http://helenaspysselplace.blogg.se
Postat av: Annette E

Hej, Visst har vi haft kul!!!Jag fattar inte riktigt att jag varit med om så mycket kul och inspirerande. Det var mycket intryck att smälta när jag kom hem. Alla kurserna var bra men jag blev mest inspirerad av Daisy D, KI memories & Basic Grey men sen var ju tjejerna på Bazzill häftiga att lyssna till! Kram Annette

2007-04-30 @ 21:54:54
Postat av: Åsa/asamia

Låter som ni haft det hemskt kul! Blir lite avis när det nästan aldrig är nåt sånt här omkring.

2007-05-01 @ 07:49:27
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Bea

Ja visst var det kul!! Har fortfarande inte kunnat smälta alla intryck :) Har också lite svårt att "gradera" kurserna - det märks att amerikanerna var mer vana att hålla sådana kurser, men tyckte nog att projekten hos KI och Daisy D var roligast. Tyckte att det var roligt att testa på lite "heritage" hos Lance och Rusty Pickle - det hade jag og inte vågat mig på annars. Ska bli kul att se dina färdiga alster sen!

2007-05-01 @ 18:36:54
URL: http://bhu136.blogspot.com
Postat av: Sonja T

...förstår att den helgen måste ha varit nåt' i hästväg - vilken upplevelse och vilken ära att få vara där:)
Ser verkligen trevligt ut!!!

/Sonja

2007-05-04 @ 09:37:07
URL: http://rastom32.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0