lite nytt...

vårvarmen är här ( eller ska man kanske säga sommarvärmen ?? ) Underbart är det i alla fall... lite mindre skapat blir det ...tyvärr...men jag har gjort en tagpocketbok till min mamma som jag glömde fotografera !!! men jag ska ta kort så fort jag kommer dit igen i veckan...men mitt bidrag till scrapaddicteds annonsutmaning kommer här...den vann inte det gjorde en underbar LO av Peterlina. Fast jag är ganska nöjd med min...älskar det mönstrade pappret !! och fotona på Elias.
162580-130

det ska bli en sida till från idre kanske den kommer ihelgen , vem vet ??
På måndag ska jag ha en nybörjarscrapträff för några vänner...jag är jättenervös. Jag vill så mkt men måste ju begränsa ...men vad är viktigast egentligen ??

Och på tisdag ska jag få vara med på en träff med ett gäng Helsingborgstjejer, tisdagsträffen, vi ska göra Kaffefilteralbum, det ska bli så kul....

Kommentarer
Postat av: Jennie Simmat

Jättefin LO!! Lycka till på träffen!!!
Kram
Jennie

2007-04-15 @ 23:06:12
URL: http://simmat.blogspot.com
Postat av: Mette

Vilken härlig LO!
Jag gillar den massor!

Kram
Mette

2007-04-20 @ 12:59:58
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Malin

åh vilken härlig och glad layout - jag tycker den är fantastisk! och vad kul med nybörjarscrap och tisdagsträff - hoppas det blev lyckat! trevlig helg...

2007-04-20 @ 20:31:56
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0